Процедура вирішення спорів
Процедура вирішення спорів
Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.
У разі коли між побутовим споживачем і постачальником не досягнуто згоди про надання послуг з газопостачання, розмір їх оплати, відшкодування збитків, спірні питання вирішуються в судовому порядку. Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутись до НКРЕКП чи її територіальних підрозділів за відповідним роз’ясненням щодо застосування Правил постачання природного газу та правовідносин на ринку природного газу.
Особа, відповідальна за врегулювання досудових спорів: Степанчук Емілія Едуардівна, телефон 71-98-61.
Директор ТОВ «ЧЕРКАСИГАЗ ЗБУТ» Амелін Богдан Єгорович, години прийому з 13 год до 16 год кожної другої та четвертої середи місяця (запис за телефоном 71-19-27)
Адреса для вирішення спорів шляхом листувань: 18000, м. Черкаси, вул. Громова, 142
електронна адреса Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
телефони для звернень: контактний центр (0800)500082, (0472) 71-19-27, факс (0472) 71-19-08
![]() |
Якщо ви почули запах газу у вашій оселі – негайно телефонуйте 104 |
![]() |
Для перегляду документів, має бути встановлений Adobe Reader |